Marketing Robin Hooda (miękka oprawa) Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit

Książka

Marketing Robin Hooda (miękka oprawa)
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-617-3215-0
  • Ilość stron: 244
  • Format: 15.8x23.3 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Robin Hooda (miękka oprawa) - Katya Andresen

Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów) lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.

Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych ? począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału ? z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.


Szczegóły: Marketing Robin Hooda (miękka oprawa) - Katya Andresen

Tytuł: Marketing Robin Hooda (miękka oprawa)
Podtytuł: Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
Autor: Katya Andresen
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9788361732150
ISBN: 978-83-617-3215-0
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 244
Format: 15.8x23.3 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing Robin Hooda (miękka oprawa) - Katya Andresen

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×