Nowe myślenie strategiczne (miękka oprawa) Czyste i proste

Książka

Nowe myślenie strategiczne (miękka oprawa)
Czyste i proste

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-617-3219-8
  • Ilość stron: 304
  • Format: 15.8x23.3 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe myślenie strategiczne (miękka oprawa) - Michel Robert

Ostatecznym celem każdej firmy, która chce osiągnąć przewagę nad konkurentami, powinno być zwiększenie dzielącego ją od nich dystansu nie tyle poprzez wysiłek mięśni na rynku, ile poprzez wysiłek umysłu w Sali konferencyjnej. Michel Robert, ceniony ekspert od spraw zarządzania oraz autor książkowych bestsellerów z tej dziedziny, wie o tym z własnego doświadczenia. W ciągu minionych 25 lat uczestniczył w wielu sesjach planistycznych z udziałem dyrektorów i zespołów kierowniczych niemal 500 przedsiębiorstw, inicjując procesy myślenia strategicznego, które pozwalały firmom uzyskać długoterminową przewagę nad konkurencją.

W książce Nowe myślenie strategiczne Robert pokazuje czytelnikowi, jak można stworzyć i wdrożyć skuteczne strategie wzrostu firmy i eliminowania konkurentów. Czerpiąc z całych dziesięcioleci doświadczeń w przekształcaniu firm najrozmaitszej wielości na całym świecie, Robert pokazuje, jak dzięki jego sprawdzonym metodom można zaoszczędzić firmie pieniędzy i czasu oraz bardzo szybko osiągnąć trwałe wyniki.

Książka rozpoczyna się od szczegółowego wyjaśnienia, w jaki sposób koncepcje strategiczne Roberta przyczyniły się do uzdrowienia znanej na całym świecie firmy Caterpillar. W dalszej kolejności opisuje podstawowe elementy opracowanego przez Roberta procesu myślenia strategicznego, w szczególności zaś zagadnienia określenia siły napędowej firmy, tworzenia zespołu ds..... Strategii oraz uruchamiania nowych inicjatyw w skali całego przedsiębiorstwa. Ten racjonalny proces, który może wykorzystać zespół kierowniczy każdej firmy w każdej branży, jest ilustrowany licznymi analizami zaczerpniętymi z doświadczeń takich przedsiębiorstw jak LandAmerica, 3M, FedEx, Pulte Homes, FirstRand Limited, ACUITY czy MAXX, Inc. ? zaledwie garstki z kilkuset, które dzięki myśleniu strategicznemu Roberta osiągnęły znakomite długoterminowe wyniki.


Szczegóły: Nowe myślenie strategiczne (miękka oprawa) - Michel Robert

Tytuł: Nowe myślenie strategiczne (miękka oprawa)
Podtytuł: Czyste i proste
Autor: Michel Robert
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9788361732198
ISBN: 978-83-617-3219-8
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 304
Format: 15.8x23.3 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Nowe myślenie strategiczne (miękka oprawa) - Michel Robert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×