Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa) Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi

,

Książka

Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa)
Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-617-3223-5
  • Ilość stron: 248
  • Format: 23.3x15.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa) - Howard Stevens, eTheodor Kinni

Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży



Z tej książki dowiesz się, jak:



sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji

zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy

przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje

Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy ?nie zasługują na lojalność klientów? i ?nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami?. Dlatego ta książka jest ci potrzebna ? ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.

Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.



Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:

1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?

2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?

3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?

4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?

5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?

6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?

7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?



O AUTORACH



Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group ? czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.

Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach ? między innymi w ?Business 2.0?, ?Selling Power? i ?Across the Board?.



Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.

? Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation


Szczegóły: Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa) - Howard Stevens, eTheodor Kinni

Tytuł: Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa)
Podtytuł: Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi
Autor: Howard Stevens, eTheodor Kinni
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9788361732235
ISBN: 978-83-617-3223-5
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 248
Format: 23.3x15.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa) - Howard Stevens, eTheodor Kinni

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×