Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Książka

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

  • Wydawnictwo: WAiP
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-7644-047-7
  • Ilość stron: 284
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 56,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 56,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej - Olejniczuk-Merta Anna

Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.


Szczegóły: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej - Olejniczuk-Merta Anna

Tytuł: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej
Autor: Olejniczuk-Merta Anna
Wydawnictwo: WAiP
Kod paskowy: 9788376440477
ISBN: 978-83-7644-047-7
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 284
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej - Olejniczuk-Merta Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: