Brand America Tajemnica megamarki Ameryka jako marka. Nauki dla Polski.
Anholt Simon, Hildreth
Brand America Tajemnica megamarki
Ameryka jako marka. Nauki dla Polski.
Anholt Simon, Hildreth
- Wydawnictwo: IMP
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-912630-6-8
- Ilość stron: 238
- Format: 18.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Brand America Tajemnica megamarki - Anholt Simon, Hildreth
"Marka dla Polski" to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia. Zbudujemy ją lepiej i szybciej, ucząc się na cudzych doświadczeniach i błędach.
Ameryka od samego początku w XVIII w. była wymyślona, zaplanowana, zrealizowana, zarządzana i sprzedawana jak marka. W rezultacie stała się najpotężniejszą i najlepiej kupowaną marką w dziejach. A amerykańskie marki firmowe i handlowe dominują w każdej prawie dziedzinie gospodarki, kultury, rozrywki, sportu czy mediów.
Brand America. Tajemnica megamarki to fascynująca opowieść o tym, jak powstała marka Ameryka, jak nabrała siły, podbiła świat i stała się bezkonkurencyjną potęgą, i jak w ciągu kilku lat popadła w dramatyczne tarapaty. Bezcenne dla budowanej od podstaw marki POLSKA studium przypadku i źródło inspiracji.
Szczegóły: Brand America Tajemnica megamarki - Anholt Simon, Hildreth
Tytuł: Brand America Tajemnica megamarki
Podtytuł: Ameryka jako marka. Nauki dla Polski.
Autor: Anholt Simon, Hildreth
Wydawnictwo: IMP
Seria: MARKA DLA POLSKI
Kod paskowy: 9788391263068
ISBN: 978-83-912630-6-8
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 238
Format: 18.0x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.47 kg