Sprawiedliwość marek

Książka

Sprawiedliwość marek

  • Wydawnictwo: IMP
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9798391263074
  • Ilość stron: 262
  • Format: 18.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprawiedliwość marek - Anholt Simon

W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ścieżkę szybkiego rozwoju gospodarczego. Określona przez jednego z krytyków jako "uderzająco ludzki punkt widzenia na kapitalizm" Sprawiedliwość marek wskazuje, w jaki sposób metody tworzenia bogactwa krajów i firm pierwszego świata mogą być z sukcesem przeniesione do krajów i miejsc, które potrzebują tego najbardziej.

Bogata w studia przypadków międzynarodowych marek z drugiego i trzeciego świata, pełna szczegółowych rad dla firm i rządów krajów rozwijających się na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, Sprawiedliwość marek nadała nowy wymiar światowej debacie pro-logo/no-logo.

Od pierwszego wydania w 2003 roku książka stała się obowiązkową lekturą sfer biznesowych i rządowych wschodzących gospodarek, menedżerów sektora pomocy międzynarodowej, poszukujących twórczych zastosowań dla swoich umiejętności handlowców i organizatorów rynku, profesjonalistów branży marketingowej, studentów oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiązaniem problemów dysproporcji w poziomie rozwoju różnych krajów.
Sprawiedliwość marek przekonująco wykazuje, że kraje takie jak Polska mogą wykorzystać branding narodowy do dogonienia globalnej ekstraklasy gospodarczej. Swój materiał dowodowy Autor buduje na przykładach ponad 200 marek z krajów rozwijających się, które odniosły globalny sukces - nie ma wśród nich przypadków polskich. Dlatego wzbogaciliśmy książkę o prezentację najcenniejszej polskiej marki, co przynajmniej w części wypełnia tę lukę i osadza przesłanie książki w polskich


Szczegóły: Sprawiedliwość marek - Anholt Simon

Tytuł: Sprawiedliwość marek
Autor: Anholt Simon
Wydawnictwo: IMP
ISBN: 9798391263074
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 262
Format: 18.0x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Sprawiedliwość marek - Anholt Simon

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×