Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
Barbara Mróz-Gorgoń
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
Barbara Mróz-Gorgoń
- Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok produkcji: 2024
- ISBN: 9788301235369
- Ilość stron: 344
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - Barbara Mróz-Gorgoń
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły: Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - Barbara Mróz-Gorgoń
Tytuł: Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301235369
Rok produkcji: 2024
Ilość stron: 344




