Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Mirosław Nalazek
Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Mirosław Nalazek
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788376411712
- Ilość stron: 152
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym - Mirosław Nalazek
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Szczegóły: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym - Mirosław Nalazek
Tytuł: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Autor: Mirosław Nalazek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411712
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 152
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg