Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Książka

Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788376411712
  • Ilość stron: 152
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym - Mirosław Nalazek

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.


Szczegóły: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym - Mirosław Nalazek

Tytuł: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Autor: Mirosław Nalazek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411712
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 152
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym - Mirosław Nalazek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×