Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku

Książka

Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku

  • Wydawnictwo: WSiP
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788302104640
  • Ilość stron: 72
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 18,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 18,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku - Kordziński Jarosław

Autor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze sprzedać szkołę, jak zdiagnozować jej potrzeby i możliwości. Wskazuje również, jak poprzez wykorzystanie technik public relations wypromować jej pozytywny wizerunek oraz ofertę edukacyjną. Scenariusze szkoleń pomogą w zaangażowaniu nauczycieli, rodziców i samych uczniów w skuteczną promocję szkoły.


Szczegóły: Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku - Kordziński Jarosław

Tytuł: Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku
Autor: Kordziński Jarosław
Wydawnictwo: WSiP
Seria: BIBLIOTEKA KLUBU ERGO
ISBN: 9788302104640
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 72
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.13 kg


Recenzje: Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku - Kordziński Jarosław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: