Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2
Opracowanie zbiorowe
Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2
Opracowanie zbiorowe
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2025
- ISBN: 9788302229046
- Ilość stron: 304
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2 - Opracowanie zbiorowe
Obsługa gości. Usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadpodstawowe. Część 2
W publikacji zaprezentowano wiedzę na temat funkcjonowania działu służby pięter oraz przygotowywania i podawania śniadań w obiektach świadczących usługi hotelarskie. Wprowadza także w prace związane z utrzymaniem czystości i porządku w obiekcie hotelarskim.
Dodatkowo zawiera:
Zadania różnego rodzaju - np. odpowiedzi na pytania, wpisywanie zdań do tabeli, zadania obliczeniowe, wypełnianie dokumentacji.
Liczne schematy, rysunki, fotografie, podkreślenia, wyróżnienia kolorem ważnych pojęć.
Zadania podsumowujące oraz hasłowe podsumowanie informacji umieszczone na końcu każdego rozdziału, z możliwością wycięcia z podręcznika.
Materiały online dostępne pod kodami QR.
Podręcznik hybrydowy to:
Czytelne schematy ułatwiające naukę.
Liczne sekcje ZAPAMIĘTAJ, zwracające uwagę na najważniejsze partie materiału.
Infografiki ćwiczące rozpoznawanie surowców, które są testowane w trakcie egzaminu zawodowego teoretycznego.
Receptury, pozwalające na ćwiczenie w praktyce umiejętności i jednocześnie zaznajamiające z potrawami.
Zdjęcia online.
Ciekawostki zachęcające do nauki.
Przykłady pokazujące omawiane zagadnienia.
Koncepcja połączenia papieru z materiałami elektronicznymi, umieszczonymi na platformie.
Fachowe terminy w języku niemieckim i angielskim mogące przydać się w zagranicznych praktykach.
Niezbędne informacje do zdania egzaminu zawodowego.
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: [email protected]
Szczegóły: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2 - Opracowanie zbiorowe
Tytuł: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: WSiP
ISBN: 9788302229046
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 304
Recenzje: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2 - Opracowanie zbiorowe
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Opracowanie zbiorowe (20)
- Marketing (PWE) - Miękka
- Język angielski w pracy Rozmówki angielskie + CD (Level Trading) - Kartonowa Foliowana
- Z ogrodu na stół. Świeżo, kolorowo i zdrowo (Olimp Media) - okładka miękka
- Mistrz i Katarzyna. Hans von Kulmbach i jego.. (Muzeum Narodowe) -
- Podania i Legendy Polskie lektura z opracowaniem (SBM) - Miękka
- Antologia na 40-lecie RSTK w Rzeszowie (KryWaj) - miękka
- Kto to? Co to? Psi patrol. Udana akcja! (Media Service Zawada) - Twarda
- Team Up Plus 8 Materiały ćwiczeniowe + kod online (Oxford University Press) -
- Bajki z magnesami. Psi Patrol. cz. 2 Przygody w chmurach (Media Service Zawada) - Twarda
- Zwycięstwo (Egmont) - okładka twarda
- Peppa Pig. Zabawy na śniegu (Media Service Zawada) - miękka
- Prawo konstytucyjne w pigułce + testy online (C. H. Beck) - Miękka
- Wesołe wyrazy. Blok z tekturą (Trele) - okładka miękka
- Kodeks karny. Komentarz (Wolters Kluwer) - okładka miękka
- Proces karny bez tajemnic. Testy, zadania, kazusy z odpowiedziami (Wolters Kluwer) - okładka miękka
- Dzieje 15 Pułku Ułanów Poznańskich (1 Pułku Ułanów Wielkopolskich) (TETRAGON) - oprawa twarda
- Dywizja "Brzoza", dowództwo, artyleria. Jednostki samodzielne. SGO Polesie. Dokumenty, relacje, opracowania. Tom 6 (TETRAGON) - okładka twarda
- Dywizja "Brzoza", piechota. SGO Polesie. Dokumenty, relacje, opracowania. Tom 7 (TETRAGON) - okładka twarda
- Wczesnośredniowieczny gród w Grzybowie (Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk) - twarda
- Prawo finansowe w pigułce + testy online (C. H. Beck) -




