Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2

Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2

  • Producent: WSiP
  • Rok produkcji: 2025
  • ISBN: 9788302229046
  • Ilość stron: 304
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 83,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 83,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2 - Opracowanie zbiorowe

Obsługa gości. Usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadpodstawowe. Część 2 

W publikacji zaprezentowano wiedzę na temat funkcjonowania działu służby pięter oraz przygotowywania i podawania śniadań w obiektach świadczących usługi hotelarskie. Wprowadza także w prace związane z utrzymaniem czystości i porządku w obiekcie hotelarskim.

Dodatkowo zawiera:

  • Zadania różnego rodzaju - np. odpowiedzi na pytania, wpisywanie zdań do tabeli, zadania obliczeniowe, wypełnianie dokumentacji.

  • Liczne schematy, rysunki, fotografie, podkreślenia, wyróżnienia kolorem ważnych pojęć.

  • Zadania podsumowujące oraz hasłowe podsumowanie informacji umieszczone na końcu każdego rozdziału, z możliwością wycięcia z podręcznika.

  • Materiały online dostępne pod kodami QR.

Podręcznik hybrydowy to:

  • Czytelne schematy ułatwiające naukę.

  • Liczne sekcje ZAPAMIĘTAJ, zwracające uwagę na najważniejsze partie materiału.

  • Infografiki ćwiczące rozpoznawanie surowców, które są testowane w trakcie egzaminu zawodowego teoretycznego.

  • Receptury, pozwalające na ćwiczenie w praktyce umiejętności i jednocześnie zaznajamiające z potrawami.

  • Zdjęcia online.

  • Ciekawostki zachęcające do nauki.

  • Przykłady pokazujące omawiane zagadnienia.

  • Koncepcja połączenia papieru z materiałami elektronicznymi, umieszczonymi na platformie.

  • Fachowe terminy w języku niemieckim i angielskim mogące przydać się w zagranicznych praktykach.

Niezbędne informacje do zdania egzaminu zawodowego.


Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: [email protected]


Szczegóły: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2 - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: WSiP
ISBN: 9788302229046
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 304


Recenzje: Obsługa gości. Usługi hotel. Kwal. HGT.03. cz.2 - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Opracowanie zbiorowe (20)