Narzędzia klasy CRM jako instrumenty...

Narzędzia klasy CRM jako instrumenty...

Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 71,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 71,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Narzędzia klasy CRM jako instrumenty... - Rafał Szymański

Celem głównym monografii stało się o pracowanie koncepcji wdrożenia i wykorzystania systemów klasy CRM na potrzeby firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Cel ten wsparto hipotezą, że istota systemów klasy CRM utrudnia zaprojektowanie uniwersalnego narzędzia informatycznego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

W osiągnięciu tego celu pomocne były cele cząstkowe:

1. Ustalenie aktualnego stanu wiedzy przedsiębiorstw sektora MSP z zakresu zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi w kontekście wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i wdrażania rozwiązań innowacyjnych.

2. Przeprowadzenie badań mających na celu ustalenie oczekiwanych cech użytkowych oraz obszarów funkcjonalnych potencjalnie wdrażanego systemu CRM w firmach z tego sektora.

3. Dostosowanie oferty narzędzi CRM do potrzeb MSP.

Ze wstępu


Producent:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Mickiewicza 64
71-101 Szczecin (PL)
tel: 914442009
email: [email protected]


Szczegóły: Narzędzia klasy CRM jako instrumenty... - Rafał Szymański

Tytuł: Narzędzia klasy CRM jako instrumenty...
Autor: Rafał Szymański
Producent: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379729357
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 194


Recenzje: Narzędzia klasy CRM jako instrumenty... - Rafał Szymański

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×