Wywieranie wpływu Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
Dent Fiona, Brent Mike
Wywieranie wpływu
Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
Dent Fiona, Brent Mike
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-233-2703-5
- Ilość stron: 184
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wywieranie wpływu - Dent Fiona, Brent Mike
Jeśli kiedykolwiek, w chwili namysłu i żalu, pomyślałeś sobie: Szkoda, że nie udało mi się ich przekonać do ? - to ta książka jest dla ciebie. Gwarantuje ona, że już nigdy nie pozostaniesz niezauważony i nie będziesz bezsilny. ( Dr Eddie Obeng, Director of Learning, Pentacle the Virtual Business School)
Skuteczne wywieranie wpływu i komunikowanie się zarówno z współpracownikami, jak i partnerami spoza pracy to umiejętności kluczowe. Wywieranie wpływu definiuje się jako zdolność wpływania na postawy, przekonania i zachowania innych ludzi bez wykorzystania siły lub władzy formalnej.
Powszechnie uważa się, że dotychczas stosowany styl zarządzania, opierający się na rozkazywaniu i kontroli, nie ma dziś racji bytu. Zarządzanie i kierowanie ludźmi sprowadzają się do osiągnięcia określonych rezultatów głównie dzięki pracy innych, dlatego najlepiej i najskuteczniej jest wywierać na nich wpływ. Niniejsza publikacja traktuje o tej właśnie umiejętności, jak również o niezbędnych zdolnościach, postawach, strategiach, technikach oraz o stylach wywierania wpływu i jego przebiegu.
Książka ta ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi on sobie w roli osoby wywierającej wpływ, i zastanowić się nad tym; jej celem jest omówienie i przyjrzenie się zdolnościom, metodom i technikom. Autorzy wypracowali model, który pomoże zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich dzieła.
Szczegóły: Wywieranie wpływu - Dent Fiona, Brent Mike
Tytuł: Wywieranie wpływu
Podtytuł: Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
Autor: Dent Fiona, Brent Mike
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: PSYCHOLOGIA
Kod paskowy: 9788323327035
ISBN: 978-83-233-2703-5
Tytuł oryginału: Influencing. Skills and Techniques for Business Success
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sieczkowski Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg