Wokół mediów ery Web 2.0

Książka

Wokół mediów ery Web 2.0

  • Wydawnictwo: WAiP
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788376440385
  • Ilość stron: 264
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wokół mediów ery Web 2.0

Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.


Szczegóły: Wokół mediów ery Web 2.0

Tytuł: Wokół mediów ery Web 2.0
Wydawnictwo: WAiP
Seria: CYBERKULTURA INTERNET SPOŁECZEŃSTWO
ISBN: 9788376440385
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 264
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg


Recenzje: Wokół mediów ery Web 2.0

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: