Wokół mediów ery Web 2.0
Wokół mediów ery Web 2.0
- Wydawnictwo: WAiP
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788376440385
- Ilość stron: 264
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wokół mediów ery Web 2.0
Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.
Szczegóły: Wokół mediów ery Web 2.0
Tytuł: Wokół mediów ery Web 2.0
Wydawnictwo: WAiP
Seria: CYBERKULTURA INTERNET SPOŁECZEŃSTWO
ISBN: 9788376440385
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 264
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg