Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
Podstawka Beata
Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik
W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
Podstawka Beata
- Wydawnictwo: UMCS
- EAN: 9788322799192
- Ilość stron: 216
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik - Podstawka Beata
Zmieniający się paradygmat relacji nadawca – odbiorca – użytkownik w mediach cyfrowych wymusza na badaczach nowe podejście, bardziej interakcyjne niż do mediów tradycyjnych, a zarazem wymaga uwzględnienia faktu, iż media tradycyjne również ulegają przekształceniom i – jak zauważa Bogusław Skowronek – stare łączy się z nowym w formy hybrydowe (media hybrydowe). Niestabilność i dynamika świata powodują, że badacze muszą szybko reagować na zmiany zachodzące w mediach i tworzyć odpowiednie modele i metodologie odpowiadające pojawiającym się wyzwaniom. […]
Dzięki temu, że monografia składa się z artykułów podejmujących kwestie relacji nadawca – odbiorca – użytkownik z użyciem różnorodnych metodologii, czytelnik otrzymuje wszechstronny obraz współczesnych mediów, uwzględniających nowe środki społecznej komunikacji. […] książka […] z pewnością stanowi istotny wkład do badań nad kondycją współczesnych mediów w Polsce, a zarazem solidny fundament pod przyszłe badania relacji nadawca – odbiorca – użytkownik, między innymi w odniesieniach do paktu faktograficznego i paktu o uczestnictwie.
Z recenzji
dr. hab. Marka PalczewskiegProducent:
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin (PL)
tel: 81 537 53 02
email: [email protected]
Szczegóły: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik - Podstawka Beata
Nazwa: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
Autor: Podstawka Beata
Wydawnictwo: UMCS
Kod paskowy: 9788322799192
Języki: polski
Ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta, Pataj Magdalena




