Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym

Książka

Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik
W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym

  • Wydawnictwo: UMCS
  • EAN: 9788322799192
  • Ilość stron: 216
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik - Podstawka Beata

Zmieniający się paradygmat relacji nadawca – odbiorca – użytkownik w mediach cyfrowych wymusza na badaczach nowe podejście, bardziej interakcyjne niż do mediów tradycyjnych, a zarazem wymaga uwzględnienia faktu, iż media tradycyjne również ulegają przekształceniom i – jak zauważa Bogusław Skowronek – stare łączy się z nowym w formy hybrydowe (media hybrydowe). Niestabilność i dynamika świata powodują, że badacze muszą szybko reagować na zmiany zachodzące w mediach i tworzyć odpowiednie modele i metodologie odpowiadające pojawiającym się wyzwaniom. […]
Dzięki temu, że monografia składa się z artykułów podejmujących kwestie relacji nadawca – odbiorca – użytkownik z użyciem różnorodnych metodologii, czytelnik otrzymuje wszechstronny obraz współczesnych mediów, uwzględniających nowe środki społecznej komunikacji. […] książka […] z pewnością stanowi istotny wkład do badań nad kondycją współczesnych mediów w Polsce, a zarazem solidny fundament pod przyszłe badania relacji nadawca – odbiorca – użytkownik, między innymi w odniesieniach do paktu faktograficznego i paktu o uczestnictwie.

Z recenzji
dr. hab. Marka Palczewskieg

Producent:
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin (PL)
tel: 81 537 53 02
email: [email protected]


Szczegóły: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik - Podstawka Beata

Nazwa: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
Autor: Podstawka Beata
Wydawnictwo: UMCS
Kod paskowy: 9788322799192
Języki: polski
Ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta, Pataj Magdalena


Recenzje: Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik - Podstawka Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×