Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka

,

Książka

Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka

,

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 978-83-606-5261-9
  • Ilość stron: 612
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka - N. Craig Smith, Gilbert Lenssen

Odpowiedzialność biznesu nigdy dotąd nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Menedżerowie, którzy już uświadamiają sobie konieczność podejmowania, w ramach strategii i działalności operacyjnej, coraz bardziej złożonych problemów społecznych i ekologicznych, potrzebują nowej wiedzy, nowych umiejętności i kompetencji. Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka, to jedna z pierwszych książek, które właśnie umożliwiają uczelniom ekonomicznym wyposażanie przyszłych liderów biznesu i menedżerów w wiedzę, umiejętności i kompetencje, dzięki którym sprostają tym wyzwaniom.


Szczegóły: Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka - N. Craig Smith, Gilbert Lenssen

Tytuł: Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka
Autor: N. Craig Smith, Gilbert Lenssen
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788360652619
ISBN: 978-83-606-5261-9
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 612
Oprawa: Miękka


Recenzje: Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka - N. Craig Smith, Gilbert Lenssen

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×