Model komunikowania życzeń w mediach społecznościowych

Książka

Model komunikowania życzeń w mediach społecznościowych

  • Wydawnictwo: Elipsa
  • EAN: 9788380176027
  • Ilość stron: 266
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Model komunikowania życzeń w mediach społecznościowych - Ławecka Izabella

Życzenia, jako szeroko rozpowszechniony akt grzecznościowy, mają ugrunto­waną pozycję w kulturze. Na przestrzeni lat zmieniły się zarówno popularne for­my podawcze (choć nieprzerwanie funkcjonują w obiegu ustnym), jak i sama ich formuła. Jednocześnie media społecznościowe, które w dużej mierze zaczęły zastępować kontakty międzyludzkie, dążyły do sfunkcjonalizowa­nia życzeń składanych między użytkownikami. Dużą popularnością wśród mediów społecznościowych od lat cieszy się Facebook, proponując internautom wygodny i nowoczesny komunikator w obrębie dwóch płaszczyzn komunikacji – prywatnej i publicznej.

Celem pracy jest przedstawienie modeli komunikowania życzeń, a także ich charakterystyka. Materiału badawczego poszukiwano zarówno w kontaktach to­warzyskich między osobami znajomymi, na wzór kontaktów twarzą w twarz, jak i w komunikacji marketingowej. Nieodłącznym elementem dociekań badawczych jest interakcyjność wpisana w naturę medium. Wybór tytułowego sformułowania komunikowanie życzeń, zamiast składanie życzeń, ma za zadanie oddać istotę i zakres opisu, w skład którego nie wchodzi samo przekazywanie życzeń, ale też ich odbiór, reakcja odbiorcy, często też bodziec, który spowodował złożenie życzeń. Dopiero uwzględnienie wszystkich elementów zamyka cały proces nadawczo-odbiorczy aktu życzenia.

Materiał badawczy stanowią posty oraz zainicjowane nimi komentarze, opublikowane na Facebooku na profilach użytkowników powiązanych siecią znajomości z autorką pracy , wpisy na profilach znanych marek, osób publicznych oraz na popularnych profilach społecznościowych.

Producent:
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy Włodzimierz Ulicki
ul. Inflancka 15/198
00-189 Warszawa (PL)
tel: 226350301
email: [email protected]


Szczegóły: Model komunikowania życzeń w mediach społecznościowych - Ławecka Izabella

Nazwa: Model komunikowania życzeń w mediach społecznościowych
Autor: Ławecka Izabella
Wydawnictwo: Elipsa
Kod paskowy: 9788380176027
Języki: polski
Ilość stron: 266
Oprawa: Miękka


Recenzje: Model komunikowania życzeń w mediach społecznościowych - Ławecka Izabella

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×