Człowiek korporacji Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

Książka

Człowiek korporacji
Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

  • Wydawnictwo: Scholar
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788373833876
  • Ilość stron: 316
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Człowiek korporacji - Maja Biernacka

Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem bardziej pracownikiem niż człowiekiem. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy charakteru narodowego bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.


Szczegóły: Człowiek korporacji - Maja Biernacka

Tytuł: Człowiek korporacji
Podtytuł: Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Autor: Maja Biernacka
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788373833876
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 316
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg


Recenzje: Człowiek korporacji - Maja Biernacka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×