Człowiek korporacji Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Maja Biernacka
Człowiek korporacji
Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Maja Biernacka
- Wydawnictwo: Scholar
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788373833876
- Ilość stron: 316
- Format: 14.5x21.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Człowiek korporacji - Maja Biernacka
Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem bardziej pracownikiem niż człowiekiem. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy charakteru narodowego bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.
Szczegóły: Człowiek korporacji - Maja Biernacka
Tytuł: Człowiek korporacji
Podtytuł: Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Autor: Maja Biernacka
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788373833876
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 316
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg