Zarządzanie wartością klienta

Książka

Zarządzanie wartością klienta

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788301161255
  • Ilość stron: 232
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie wartością klienta - V. Kumar

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.

Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.



Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.

(z Przedmowy)


Szczegóły: Zarządzanie wartością klienta - V. Kumar

Tytuł: Zarządzanie wartością klienta
Autor: V. Kumar
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116125501
ISBN: 9788301161255
Tytuł oryginału: Managing customers for profit: strategies to increase profits and build loyalty.
Tłumacz: Płonka Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Zarządzanie wartością klienta - V. Kumar

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: V. Kumar (1)