Zarządzanie portfelem marek

,

Książka

Zarządzanie portfelem marek

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375267112
  • Ilość stron: 140
  • Format: 16.8x24.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie portfelem marek - Jacek Kall, Monika Hajdas

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej. W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com


Szczegóły: Zarządzanie portfelem marek - Jacek Kall, Monika Hajdas

Tytuł: Zarządzanie portfelem marek
Autor: Jacek Kall, Monika Hajdas
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375267112
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 140
Format: 16.8x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Redakcja: Kall Jacek, Hajdas Monika
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Zarządzanie portfelem marek - Jacek Kall, Monika Hajdas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×