Imprezy korporacyjne Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

Książka

Imprezy korporacyjne
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788376015682
  • Ilość stron: 256
  • Format: 17.2x24.6cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 83,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 83,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Imprezy korporacyjne - Allen Judy

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.


Szczegóły: Imprezy korporacyjne - Allen Judy

Tytuł: Imprezy korporacyjne
Podtytuł: Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Autor: Allen Judy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788376015682
Tytuł oryginału: THE EXECUTIVE'S GUIDE TO CORPORATE EVENTS & BUSINESS ENTERTAINING
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mokrzycki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 17.2x24.6cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Imprezy korporacyjne - Allen Judy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×