Teorie mediów
Mersch Dieter
Teorie mediów
Mersch Dieter
- Wydawnictwo: Sic!
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788360457894
- Ilość stron: 240
- Format: 13.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Teorie mediów - Mersch Dieter
Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o mediację rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniesze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie jak dowodzi Mersch teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.
Szczegóły: Teorie mediów - Mersch Dieter
Tytuł: Teorie mediów
Autor: Mersch Dieter
Wydawnictwo: Sic!
ISBN: 9788360457894
Tytuł oryginału: Medientheorien zur Einführung
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Krauss Ewa
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 240
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg