Emocjonomika Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Książka

Emocjonomika
Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

  • Wydawnictwo: Rebis
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375103694
  • Ilość stron: 416
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Emocjonomika - Hill Dan

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

Książka Dana Hilla to objawienie.
Philip Kotler, autor Marketingu
Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy
Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja.
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy

Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Cant Or Wont Say.


Szczegóły: Emocjonomika - Hill Dan

Tytuł: Emocjonomika
Podtytuł: Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie
Autor: Hill Dan
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375103694
Tłumacz: Środa Jacek
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 416
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.82 kg


Recenzje: Emocjonomika - Hill Dan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: