Wizja marki Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Taylor David
Wizja marki
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Taylor David
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788376015705
- Ilość stron: 276
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Wizja marki - Taylor David
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
Szczegóły: Wizja marki - Taylor David
Tytuł: Wizja marki
Podtytuł: Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Autor: Taylor David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015705
Tłumacz: Bogusz Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.56 kg
Recenzje: Wizja marki - Taylor David
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Taylor David (10)
- Rehabilitacja psów (Edra Urban & Partner) - Miękka
- Mastering Economic and Social History (Macmillan) - oprawa broszurowa
- Bitwa o St-LO (7-19 lipca 1944 roku) (Napoleon V) - Twarda
- All-New Wolverine. Cztery siostry T.1 (Egmont) - broszurowa
- Literatura a religia. Wyzwania epoki świeckiej. Tom 1 (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego) - miękka
- Zamiana (Prószyński i S-ka) - Miękka
- Opowieść wtajemniczonego czyli jak pisać (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Emma (Macmillan Collectors Library) - Twarda z obwolutą
- Liz. Biografia intymna Elizabeth Taylor (Znak Literanova) - Twarda
- Nie na sprzedaż (NieZwykłe) - Miękka