Wizja marki Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Książka

Wizja marki
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788376015705
  • Ilość stron: 276
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wizja marki - Taylor David

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.


Szczegóły: Wizja marki - Taylor David

Tytuł: Wizja marki
Podtytuł: Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Autor: Taylor David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015705
Tłumacz: Bogusz Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.56 kg


Recenzje: Wizja marki - Taylor David

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: