Marketing banku

Książka

Marketing banku

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788376412344
  • Ilość stron: 216
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing banku - Jacek Grzywacz

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.


Szczegóły: Marketing banku - Jacek Grzywacz

Tytuł: Marketing banku
Autor: Jacek Grzywacz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412344
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Marketing banku - Jacek Grzywacz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×