Marketing banku
Jacek Grzywacz
Marketing banku
Jacek Grzywacz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788376412344
- Ilość stron: 216
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing banku - Jacek Grzywacz
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Szczegóły: Marketing banku - Jacek Grzywacz
Tytuł: Marketing banku
Autor: Jacek Grzywacz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412344
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg