Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich

Książka

Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788322730720
  • Ilość stron: 102
  • Format: 16.8x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 23,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 23,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Pawlak Agnieszka

Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się . Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się "okazje dydaktyczne" czy też "okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi.
Prawdopodobnie niejeden nauczyciel zetknął się kiedyś z problemem niezrozumienia. Mimo, że na lekcji starał się tłumaczyć, pokazywać, stosować różnorodne metody nauczania, jednak uczniowie nie rozumieli, nie potrafili przyswoić wiedzy, choć niewątpliwie nauczyciel dokładał wszelkich starań, by mogli to osiągnąć. Pozwólmy więc, aby rówieśnik przy naszej pomocy wyjaśnił, opisał własnymi słowami to, co my chcemy przekazać. Na pewno znajdzie się dziecko, które szybciej zrozumie, o czym mówi nauczyciel. Pozwólmy dzieciom uczyć się od siebie nawzajem i my uczmy się od nich.


Szczegóły: Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Pawlak Agnieszka

Tytuł: Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich
Autor: Pawlak Agnieszka
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322730720
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki dla nauczycieli - metodyka » Nauczyciele szkoły podstawowej

Przedmiot: Nauczanie początkowe
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 102
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg


Recenzje: Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Pawlak Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: