Marketing medialny

Książka

Marketing medialny

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788376412368
  • Ilość stron: 256
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.


Szczegóły: Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska

Tytuł: Marketing medialny
Autor: Anna Jupowicz-Ginalska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412368
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×