Sprzedawcy wartości
Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.
Sprzedawcy wartości
Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 978-83-264-0219-7
- Ilość stron: 190
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.
Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści.
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i krajów.
Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Szczegóły: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.
Tytuł: Sprzedawcy wartości
Autor: Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: FINANSE I INWESTYCJE
Kod paskowy: 9788326402197
ISBN: 978-83-264-0219-7
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka