Książka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 978-83-264-0219-7
  • Ilość stron: 190
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.

Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści.

James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i krajów.

Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.


Szczegóły: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.

Tytuł: Sprzedawcy wartości
Autor: Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: FINANSE I INWESTYCJE
Kod paskowy: 9788326402197
ISBN: 978-83-264-0219-7
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka


Recenzje: Sprzedawcy wartości - Anderson James C., Kumar Nirmalya, Narus James A.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×