Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji

Książka

Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788326401466
  • Ilość stron: 280
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji - Szydło Marek

W niniejszej monografii podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jak w warunkach dokonującej się ekonomizacji stosowania art. 102 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej powinno się obecnie interpretować ustawowe przesłanki zakazu nadużywania pozycji dominującej przez przedsiębiorców, zamieszczone w art. 9 polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Opracowanie zawiera analizę sankcji nakładanych na przedsiębiorców za naruszenie wspomnianego zakazu, a także charakteru postępowań jurysdykcyjnych prowadzonych przez organy państwa wobec przedsiębiorców odpowiedzialnych za nadużycie pozycji dominującej.



Adresaci:



Książka jest skierowana do osób zajmujących się na co dzień prawem konkurencji, jak również do osób odpowiedzialnych za ustalanie strategii rynkowej przedsiębiorstw oraz przedstawicieli władz lokalnych.


Szczegóły: Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji - Szydło Marek

Tytuł: Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji
Autor: Szydło Marek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
ISBN: 9788326401466
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 280
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji - Szydło Marek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×