Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr 2 (9)/2009
Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr 2 (9)/2009
- Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
- Rok wydania: 2009
- EAN: 977189550800109
- Ilość stron: 176
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
36,75 PLN
Opis: Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr 2 (9)/2009
Rola zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach zorientowanych prośrodowiskowo
Przywództwo emocjonalne jako bariera rozwoju pracowników
Instytucjonalne uwarunkowania nadzoru nad działalnością przedsiębiorstw
Rola controllingu w zarządzaniu cenami na rynku internetowych usług turystycznych
Zabezpieczanie przed skutkami wybranych ryzyk społecznych w różnych fazach rozwoju gospodarstwa domowego
Szczegóły: Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr 2 (9)/2009
Tytuł: Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr 2 (9)/2009
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Kod paskowy: 977189550800109
ISSN: 18955088
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 176
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg