Marketing Teoria i przykłady

Książka

Marketing Teoria i przykłady

  • Wydawnictwo: Placet
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788374881524
  • Ilość stron: 392
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Teoria i przykłady

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.



Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.


Szczegóły: Marketing Teoria i przykłady

Tytuł: Marketing Teoria i przykłady
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881524
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg


Recenzje: Marketing Teoria i przykłady

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×