Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Książka

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788320818826
  • Ilość stron: 204
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.


Szczegóły: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Tytuł: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320818826
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 204
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×