Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788320818826
- Ilość stron: 204
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Szczegóły: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat
Tytuł: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320818826
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 204
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg