Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem

Książka

Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem

  • Wydawnictwo: WSIiZ
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 978-83-622-5900-7
  • Ilość stron: 496
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 86,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 86,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem

Kolejny tom publikacji uczestników Kongresu jest dowodem na rosnącą rangę i znaczenie problemu komunikacji. Tematyka artykułów publikowanych w książce odzwierciedla aktualne zainteresowania badawcze środowiska naukowego zajmującego się komunikacją społeczną i pokrewnymi dziedzinami, a także wskazuje na najważniejsze problemy nurtujące ludzi PR-u w ich codziennej praktyce. Możemy tu znaleźć doniesienia z badań, analizy przypadków, kwestie związane z public relations w samorządzie, przedsiębiorstwie, polityce czy służbie zdrowia. Autorzy podejmują również tematy związane z mediami, zmianami towarzyszącymi uregulowaniom ich funkcjonowania, a także misją mediów publicznych.


Szczegóły: Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem

Tytuł: Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem
Wydawnictwo: WSIiZ
Kod paskowy: 9788362259007
ISBN: 978-83-622-5900-7
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 496
Oprawa: Miękka


Recenzje: Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×