Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Pfaff Dietmar
Badania rynku
Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Pfaff Dietmar
- Wydawnictwo: BC Edukacja
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788361655886
- Ilość stron: 184
- Format: 16.5x23.6cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Badania rynku - Pfaff Dietmar
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego
- sporządzenie planu badań
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
- wzdrożenie podjętej decyzji
Szczegóły: Badania rynku - Pfaff Dietmar
Tytuł: Badania rynku
Podtytuł: Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Autor: Pfaff Dietmar
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: ABC PROFESJONALISTY
ISBN: 9788361655886
Tytuł oryginału: Martktforschung. Wie Sie Erfolg versprechende Zielgruppen finden
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Goebel Urszula
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 184
Format: 16.5x23.6cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.26 kg