Strategia marek własnych

,

Książka

Strategia marek własnych

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 978-83-7526-723-5
  • Ilość stron: 212
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia marek własnych - Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.

W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.



Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:

zmiana nastawienia

skuteczna współpraca

innowacyjność

selektywna walka

konkurencyjne ceny

stała poprawa jakości

kreatywność w działaniach rynkowych

W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.


Szczegóły: Strategia marek własnych - Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.

Tytuł: Strategia marek własnych
Autor: Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Kod paskowy: 9788375267235
ISBN: 978-83-7526-723-5
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 212
Oprawa: Miękka


Recenzje: Strategia marek własnych - Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: