Potencjał konkurencyjny marki jak zdobyć przewagę na rynku

Książka

Potencjał konkurencyjny marki
jak zdobyć przewagę na rynku

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375610611
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Potencjał konkurencyjny marki - Patkowski Paweł

Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.


Szczegóły: Potencjał konkurencyjny marki - Patkowski Paweł

Tytuł: Potencjał konkurencyjny marki
Podtytuł: jak zdobyć przewagę na rynku
Autor: Patkowski Paweł
Wydawnictwo: Poltext
Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
ISBN: 9788375610611
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Potencjał konkurencyjny marki - Patkowski Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×