Potencjał konkurencyjny marki jak zdobyć przewagę na rynku
Patkowski Paweł
Potencjał konkurencyjny marki
jak zdobyć przewagę na rynku
Patkowski Paweł
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375610611
- Ilość stron: 208
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Potencjał konkurencyjny marki - Patkowski Paweł
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
Szczegóły: Potencjał konkurencyjny marki - Patkowski Paweł
Tytuł: Potencjał konkurencyjny marki
Podtytuł: jak zdobyć przewagę na rynku
Autor: Patkowski Paweł
Wydawnictwo: Poltext
Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
ISBN: 9788375610611
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg