Reklama
Grzegorczyk Adam
Reklama
Grzegorczyk Adam
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788320818901
- Ilość stron: 272
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Reklama - Grzegorczyk Adam
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.
Szczegóły: Reklama - Grzegorczyk Adam
Tytuł: Reklama
Autor: Grzegorczyk Adam
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818901
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg