Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788320818901
  • Ilość stron: 272
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 62,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 62,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama - Grzegorczyk Adam

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.


Szczegóły: Reklama - Grzegorczyk Adam

Tytuł: Reklama
Autor: Grzegorczyk Adam
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818901
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Reklama - Grzegorczyk Adam

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×