Architektura korporacyjna jako strategia Budowanie fundamentu w biznesie
Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Architektura korporacyjna jako strategia
Budowanie fundamentu w biznesie
Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788360652732
- Ilość stron: 268
- Format: 15.5x23.5cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Architektura korporacyjna jako strategia - Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
Szczegóły: Architektura korporacyjna jako strategia - Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Tytuł: Architektura korporacyjna jako strategia
Podtytuł: Budowanie fundamentu w biznesie
Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788360652732
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 268
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.53 kg