Wojna marketingu z zarządzaniem

,

Książka

Wojna marketingu z zarządzaniem

,

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788320818819
  • Ilość stron: 288
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.


Szczegóły: Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura

Tytuł: Wojna marketingu z zarządzaniem
Autor: Ries Al, Ries Laura
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818819
Tytuł oryginału: War in The Boardroom
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sawicki Jarosław
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 288
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Wojna marketingu z zarządzaniem - Ries Al, Ries Laura

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×