Leksykon komunikacji medialnej
Smid Wacław
Leksykon komunikacji medialnej
Smid Wacław
- Wydawnictwo: Dr Lex
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788361448013
- Ilość stron: 230
- Format: 14.8x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Leksykon komunikacji medialnej - Smid Wacław
ZAPROSZENIE DO LEKTURY
Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet podstawowych pytań. Mianowicie:
Co zawiera Leksykon
Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.
Dla kogo Leksykon
Jest to niewątpliwie pomoc w pracy reporterów, dziennikarzy, radiowych spikerów i telewizyjnych prezenterów. Ogromna pomoc merytoryczna dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i medialnej, psychologii, socjologii, kulturoznawstwa i politologii. Dla uczniów szkół pomaturalnych typu organizacja reklamy, medioznawstwo, i kierunków mających do czynienia z szeroko pojętą komunikacją medialną.
Co zawiera Leksykon
Jest niewątpliwie kompendium wiedzy, pozwalającej się zorientować o roli i miejscu mediów w życiu gospodarczym, politycznym i społecznym. Zawiera wiedzę o komunikacji społecznej między wielkimi wytworami naszej cywilizacji oraz kultury, takimi jak: religia, polityka, biznes, nauka, sztuka a także sama kultura.
Jak korzystać z Leksykonu
Tak samo jak ze słownika czy encyklopedii. Podane alfabetycznie hasła w rzeczywistości tworzą całość, opisującą sytuację mediów papierowych jak i elektronicznych w naszym życiu. Dodatkowo wszystkie pojęcia mają tłumaczenie na język angielski, co powinno sprawić większą przyjemność z lektury dla nie tylko znających ten język.
Samo zaprezentowanie Państwu tej pozycji książkowej jest już dla mnie przyjemnością. Tym bardziej, że zawiera ona na końcu obszerny spis najbardziej aktualnych (w większości przypadków wydanych po 2000 roku) książek także w języku polskim. To niewątpliwy atut i mam nadzieję - do wykorzystania.
Szczegóły: Leksykon komunikacji medialnej - Smid Wacław
Tytuł: Leksykon komunikacji medialnej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448013
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 230
Format: 14.8x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg