Szkoła w kryzysie versus media

Książka

Szkoła w kryzysie versus media

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788326402975
  • Ilość stron: 112
  • Format: 14.4x20.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Szkoła w kryzysie versus media - Grażyna Piechota

Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły nie zawsze są do takiej współpracy przygotowane. Nieznajomość oczekiwań każdej ze stron takiej współpracy nie ułatwia. Poznanie przez szkoły zasad budowania relacji i współpracy z mediami może pomóc w przełamywaniu barier i korzystnie wpłynąć na kreowanie pożądanego przez szkoły wizerunku ich działalności i roli społecznej.


Szczegóły: Szkoła w kryzysie versus media - Grażyna Piechota

Tytuł: Szkoła w kryzysie versus media
Autor: Grażyna Piechota
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326402975
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 112
Format: 14.4x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.12 kg


Recenzje: Szkoła w kryzysie versus media - Grażyna Piechota

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×