Promowanie firmy wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

, ,

Książka

Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Jak pozyskać i zatrzymać klientów

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788326402715
  • Ilość stron: 356
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi - Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.



Odpowiadają m.in. na następujące pytania:

Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym

Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż

Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce

Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami

Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków

Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy



Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.


Szczegóły: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi - Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk

Tytuł: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Podtytuł: Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Autor: Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - PRAKTYCZNE PORADNIKI
ISBN: 9788326402715
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 356
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi - Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×