Promowanie firmy wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk
Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326402715
- Ilość stron: 356
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi - Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.
Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym
Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż
Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami
Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków
Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy
Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Szczegóły: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi - Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk
Tytuł: Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Podtytuł: Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Autor: Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - PRAKTYCZNE PORADNIKI
ISBN: 9788326402715
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 356
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg