Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788320818918
- Ilość stron: 308
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.:
rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce,
zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim,
wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów,
nowe tendencje w zachowaniach,
kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów,
metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
Szczegóły: Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Tytuł: Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818918
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 308
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.49 kg
Redakcja: Kieżel Ewa