Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu
Martin Neale
Siła przyzwyczajenia
95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu
Martin Neale
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326404436
- Ilość stron: 260
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Siła przyzwyczajenia - Martin Neale
Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!
dr Jagdish N. Sheth
Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch.
Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.
Dlaczego Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.
Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.
Szczegóły: Siła przyzwyczajenia - Martin Neale
Tytuł: Siła przyzwyczajenia
Podtytuł: 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu
Autor: Martin Neale
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: BIZNESOWE PORADNIKI
ISBN: 9788326404436
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 260
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.4 kg