Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375610581
- Ilość stron: 568
- Format: 16.8x24.4cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Szczegóły: Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
Tytuł: Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610581
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 568
Format: 16.8x24.4cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.07 kg