Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375562422
- Ilość stron: 224
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. ()
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.
Z recenzji dr hab. Igi Rudawskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Tytuł: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562422
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg