Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

Książka

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375562422
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 53,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 53,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).

Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. ()

Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.

Z recenzji dr hab. Igi Rudawskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego


Szczegóły: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

Tytuł: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562422
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×