E-biznes Relacje z klientem
Patrycja Kierzkowska
E-biznes Relacje z klientem
Patrycja Kierzkowska
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788324611164
- Ilość stron: 208
- Format: 14.0x20.8cm
- Oprawa: Miękka
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska
Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Szczegóły: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska
Tytuł: E-biznes Relacje z klientem
Autor: Patrycja Kierzkowska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324611164
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 208
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg