E-biznes Relacje z klientem

Książka

E-biznes Relacje z klientem

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788324611164
  • Ilość stron: 208
  • Format: 14.0x20.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".



To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!



W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.


Szczegóły: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska

Tytuł: E-biznes Relacje z klientem
Autor: Patrycja Kierzkowska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324611164
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 208
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Patrycja Kierzkowska (1)