E-biznes Relacje z klientem

Książka

E-biznes Relacje z klientem

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788324611164
  • Ilość stron: 208
  • Format: 14.0x20.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".



To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!



W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.


Szczegóły: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska

Tytuł: E-biznes Relacje z klientem
Autor: Patrycja Kierzkowska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324611164
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 208
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: E-biznes Relacje z klientem - Patrycja Kierzkowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Patrycja Kierzkowska (1)