Prowadzenie spotkań biznesowych.

Książka

Prowadzenie spotkań biznesowych.

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788324608942
  • Ilość stron: 112
  • Format: 13.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 24,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 24,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prowadzenie spotkań biznesowych.

Kiedy potrzebny jest dialog

Jak przygotować się do spotkania

Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe

Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu

Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne Jak często powinny się odbywać Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:



kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,

jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,

ilu ludzi zapraszać na spotkanie,

co ująć w planie spotkania,

jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.



Bądź menedżerem, który potrafi:



używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,

wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,

skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,

opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.

Autor książki -- Nick Morgan -- podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.


Szczegóły: Prowadzenie spotkań biznesowych.

Tytuł: Prowadzenie spotkań biznesowych.
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324608942
Tytuł oryginału: Pocket mentor
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kanclerz Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 112
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.14 kg


Recenzje: Prowadzenie spotkań biznesowych.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×