Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Książka

Reklama podprogowa
Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788324613908
  • Ilość stron: 246
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,26 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,26 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama podprogowa - Bullock August

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem

Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii

Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy I - co najważniejsze - dlaczego



Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.



Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.

Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.

Sposoby na filtrowanie informacji.

Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.


Szczegóły: Reklama podprogowa - Bullock August

Tytuł: Reklama podprogowa
Podtytuł: Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autor: Bullock August
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324613908
Tytuł oryginału: The secret sales pitch
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 246
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Reklama podprogowa - Bullock August

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: