Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788322731079
- Ilość stron: 182
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
Publikacja stanowi piąty tom znanej i cenionej w środowisku naukowym i nauczycielskim serii "Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej" i jest plonem konferencji naukowej. Wpisuje się w dialogiczno-kulturowy, w szczególności zaś międzykulturowy i regionalny, nurt edukacji polonistycznej i refleksji nad nią. Na tom składa się osiemnaście tekstów, zgrupowanych w IV częściach, od ujęć teoretycznych (informacyjno-przeglądowych) - po praktyczne. Podejmują one różne aspekty zagadnienia, nie ograniczając się tylko do nauczania przedmiotowego na różnych etapach edukacyjnych, ale także obejmując integrację międzyprzedmiotową, nauczanie biblioteczne oraz glottodydaktykę.
Autorzy odwołują się do dokumentów edukacyjnych, tekstów literackich, innych tekstów kultury, w tym multimediów.
Z recenzji prof. dr hab. Barbary Bogołębskiej
Szczegóły: Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
Tytuł: Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322731079
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 182
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Myrdzik Barbara, Dunaj Ewa