Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna
Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788323124597
- Ilość stron: 408
- Format: 15.8x22.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
62,00 PLN
Opis: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie - Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Szczegóły: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie - Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna
Tytuł: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Autor: Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN: 9788323124597
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 408
Format: 15.8x22.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.61 kg