Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie

, ,

Książka

Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie

, ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 62,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 62,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie - Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna

Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.


Szczegóły: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie - Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna

Tytuł: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Autor: Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN: 9788323124597
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 408
Format: 15.8x22.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie - Nieżurawski Lech, Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×